Jak jsem přišla o klientku

Krásných 14 let spolupráce. Od začátku jsem pro ni dělala korektury popisů zboží na e-shop.

Klientka psala nádherně – pro každý kus zboží samostatný, až poetický popisek – už při čtení během korektury mi běžela fantazie naplno a těšila jsem se na fotky.

Postupně přidala články o tom, odkud nakupuje, proč to dělá atp., které dodnes visí na jejím webu.

Jen ta čeština dostávala zabrat, ale to zákazníci neviděli, protože jsem chyby při korekturách odstranila.

Šel čas a věci se měnily. Klientka popisky zjednodušila. Přesto si je nechávala zkontrolovat. Potom vydávala knihu. Tu mi také svěřila.

Pak jsme se domluvily a spolupráci ukončily. Proč?

Když se nedomluvíme jinak, posílám vám opravené v režimu sledování změn. V něm vidíte, co všechno jsem opravila.
Do komentářů píšu návrhy větších úprav, včetně zdůvodnění. (Podrobnosti o průběhu spolupráce najdete tady.)
Tím vším se zároveň učíte, a tak mě časem třeba už nebudete potřebovat.

Přišla jsem o klientku, protože se naučila najít a opravit si chyby sama :).